ANNONS

Postnord räddar uselt jobb med grym service!

/

Ni som läser min blogg regelbundet kanske har sett att jag blev lurad av ett företag som heter >>ChanceTwo<< som skulle hjälpa mig att sälja mina kläder men som sen aldrig hörde av sig. Efter mycket om och men fick jag tag på ägaren som lovade att han skulle skicka tillbaka alla mina osålda produkter samt ge mig mina pengar. Tyvärr så valde han att skicka det med Postnord som vi alla vet har ett rätt risigt rykte och saker kommer ofta bort. Självklart blev det även problem med mina försändelser som delades upp i fyra delar och spreds ut i vårt avlånga land.

Av dessa fyra har nu två kommit till kontoret men två är fortfarande på vift och jag ringde nyss mitt sjätte samtal till Postnords kundtjänst och varje gång hamnar jag hos trevlig medarbetare som säger att de ska göra sitt bästa för att hjälpa mig. I och med detta blir jag aldrig upprörd utan tänker att ”den här gången kanske det kommer fram” men än så länge är det fortfarande kaos.

Nu har det gått två veckor och som sagt så har jag bara fått 50 % av mina produkter och i dag är sista dagen innan allt går tillbaka till avsändaren. Min sista chans nu är att allt levereras till Östermalmstorg innan 16.00 annars kommer kommer mina kläder, väskor och skor troligen hamna på samma ställe som den där >>försvunna urnan<< som i somras aldrig kom fram till de anhöriga som låtit kremera sin släkting. Lite komiskt är allt det här trots allt!

0

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

Följ oss på Instagram!

@pappapappadotter
© Bonnier Magazines & Brands AB, 105 44 StockholmTelefon: 08-736 53 00